Bine ați venit la Renault Trucks România
Autohuset Vestergaard A/S
Renault Trucks dealers at Kolding, Denmark
Închis
Afișarea numărului
Ore de recepție
| Luni | 07:30 / 18:00 |
| Marți | 07:30 / 18:00 |
| Miercuri | 07:30 / 18:00 |
| Joi | 07:30 / 18:00 |
| Vineri | 07:30 / 18:00 |
| Sâmbătă | - |
| Duminică | - |
Vânzări
| Luni | 08:30 / 17:00 |
| Marți | 08:30 / 17:00 |
| Miercuri | 08:30 / 17:00 |
| Joi | 08:30 / 17:00 |
| Vineri | 08:30 / 16:00 |
| Sâmbătă | - |
| Duminică | - |
Serviciul
| Luni | 07:30 / 17:00 |
| Marți | 07:30 / 17:00 |
| Miercuri | 07:30 / 17:00 |
| Joi | 07:30 / 17:00 |
| Vineri | 07:30 / 17:00 |
| Sâmbătă | - |
| Duminică | - |
Piese
| Luni | 07:30 / 16:30 |
| Marți | 07:30 / 16:30 |
| Miercuri | 07:30 / 16:30 |
| Joi | 07:30 / 16:30 |
| Vineri | 07:30 / 15:30 |
| Sâmbătă | - |
| Duminică | - |
Parts contact
989parts@autohuset-vestergaard.dk
4 / 5
127 comentarii
20 September 2025
Finn Carstensen
Vânzătorul nu ne-a deranjat. Era mai interesat de computerul său decât să arate mașini noi. Chiar dacă ne rezervasem un timp pentru un test drive.
A fost întrebat despre câteva mașini noi, dar a părut indiferent și mi-a spus să citesc indicatoarele de lângă mașini. Probabil că nu se va întoarce. Eu și soția mea cu siguranță nu ne-am simțit bine-veniți.
23 July 2025
Thomas Petersen
Nu cumpărați o mașină electrică de aici.
Își importă mașinile, așa că nu există o garanție de 5-7 ani așa cum a promis producătorul și nu vor plăti garanția.
Așa că trebuie să cumpărați mașina și apoi să aplicați pentru garanție, care nu va fi niciodată aprobată... asemănător cu SCAM.
8 April 2025
Charlie
„Voi afla și te sunăm înainte să se termine ziua” a fost promis de 17 ori în 6 luni fără ca ei să sune o dată. După ce se face o programare, SINGURUL angajat care poate rezolva problema nu este la serviciu, află după 30 de minute de mers cu cheia mea și, în cele din urmă, se târăște înapoi și spune „trebuie să găsim altă dată, ce zici într-o săptămână?”
După vizită au scos de pe plafonul mașinii un suport pe care nu l-am înțeles, mai târziu când l-am pus la loc s-a dovedit că l-au îndoit, deși nu s-au făcut reparații la plafon/porturi de acoperiș. Au promis că vă vor suna înapoi în această după-amiază, au trecut acum 6 zile fără un apel...
17 August 2023
Per Rasmussen
Amator și incompetent
Autohuset Vestergaard Horsens.
Cumpărați un Ford Puma second hand de 2 ani.
Sunt de acord cu dealer-ul că va avea un serviciu de 2 ani înainte de livrare și despre achiziționarea de anvelope de iarnă puțin uzate pentru 8000 kr.
Ia mașina livrată și descoperă când ajung acasă că anvelopele de iarnă puțin uzate sunt mai mult decât puțin folosite pentru că sunt foarte uzate. Trebuie spus că un set complet nou costă 10000 kr, așa că ar fi fost în mod clar un avantaj să cumperi altele noi în loc de cele puțin folosite care sunt complet moarte.
Examinați service-ul pe care l-au făcut pe mașină și descoperiți că nu au efectuat service-ul așa cum ar trebui, printre altele, presiunea în anvelope este complet greșită, în ciuda faptului că au bifat caseta că a fost verificată și reglată.
Nici lichidul de frână nu a fost schimbat așa cum prescrie service-ul.
După o mulțime de e-mailuri și apeluri telefonice înainte și înapoi, suntem de acord că pot schimba lichidul de frână la un dealer aproape de locul unde locuiesc.
Și iau roțile de iarnă înapoi, dar cu multă agitație și nu vor lua anvelopele înapoi decât dacă șterg recenzia mea negativă Trustpilot.
Astăzi văd că navigația din mașină nu funcționează așa cum ar trebui și nu sunt deosebit de dispuși să ajute la găsirea unei soluții la problemă.
Am sunat chiar și la Autohuset Vestergaard la 8 dimineața și am scris un e-mail în același timp în care au promis că vor apela înapoi, dar nu s-a întâmplat nimic.
Această experiență mi-a dat de gândit și sunt convins că probabil îmi voi cumpăra o mașină altundeva data viitoare și voi folosi un alt atelier pentru service.
Este nesustenabil ca o mașină pe care ați cumpărat-o acum 1 săptămână să aibă deja atât de multe probleme cu dealer-ul și cu atelierul.
Și acum trebuie să așteptați peste 1 lună pentru a face reparații care nu ar fi trebuit să fie acolo la livrare.
Mașina ar trebui să fie verificată și funcțională la livrare, și nu că trebuie să începi prin a trece peste și a umple cauciucurile și a face o programare pentru a schimba lichidul de frână și a repara navigația care nu funcționează.
Dealer incompetent și atelier incompetent, cu adevărat amator. Dacă dealerul de mașini nu spunea pe fațadă, aș crede că am intrat într-o fabrică de clovni.
Timp lung pentru procesarea cazurilor de garanție
Timp incredibil de lung pentru procesarea cazurilor de garanție.
Ar fi trebuit să schimb farurile când mi-au vândut o mașină cu faruri defecte, în ciuda faptului că tocmai făcuseră service la ea, nu l-au observat, așa că, de fapt, mi-au vândut o mașină care este ilegală de condus și care nu poate trece inspecția la Autohuset Nærum, dar din cauza inconsecvenței trebuie schimbate acum la Horsens, ceea ce este complet în regulă din partea mea și nu mă plâng.
A așteptat 2 săptămâni pentru a obține o programare în Nærum pentru a se putea uita la farurile care erau complet greșite, Autohuset Vestergaard Nærum a încercat să le regleze la prima vizită și nu le-au putut regla.
Am avut o nouă programare 3 săptămâni mai târziu, dar după multe discuții când au vrut totuși să regleze farurile din nou, în ciuda faptului că au încercat o dată și nu au putut să le regleze când s-au constatat că erau defecte.
Apoi a venit noua programare și atelierul de la Autohuset Nærum, dar conducerea mea pe „parcarea de 20 kmh” nu a fost ok și, prin urmare, refuză să-mi repar mașina.
Așa că acum trebuie să am o nouă programare în Horsens, dar Horsens nu-mi poate acorda o nouă programare, deoarece nu pot/nu vor sau nu știu cât timp durează pentru a muta un caz de garanție din propriul departament din Nærum în departamentul lor din Horsens.
Asa ca momentan am asteptat 2 saptamani pentru reglarea farurilor, 3 saptamani pentru timpul de atelier ulterior, iar acum va trebui sa astept si mai mult ca ei sa mute carcasa de garantie.
Deci probabil avem până la 2 luni pentru a face apoi un caz simplu de garanție precum schimbarea farurilor.
Pot doar să spun tuturor celorlalți care se gândesc să cumpere o mașină de la Autohuset Vestergaard, dacă găsești o mașină asemănătoare cu alt loc atunci, pentru numele lui Dumnezeu, cumpără-o acolo, chiar dacă costă puțin mai mult, pentru că banii aceia sunt cheltuiți bine.
18 April 2023
Rene Skou
Loc prost!!!!
Am folosit Vestergaard pentru a-mi întreține mașina când aveam nevoie de o inspecție periodică.
Nu a mers bine, cel puțin.
Au ratat că 2 lumini ale plăcuței de înmatriculare nu funcționau, m-a costat un control la mașina.
Dacă ar fi cel mai rău, ar fi săraci în ochii mei, dar nu sunt.
Ei spun că trebuie schimbat ceva, deoarece le ia 3 ORE pentru a face un serviciu, aleg să iau o cotație și să nu o fac în același timp cum era planificat.
Atunci când trebuie să schimb luminile plăcuței de înmatriculare de către un alt mecanic pentru că era prea greu pentru Vestergaard să le prindă că nu funcționează în timpul service-ului, îi cer să repare ceea ce Vestergaard a găsit că trebuie schimbat (V-ram).
Apoi primesc un telefon de la mecanic ca rama in V nu trebuie inlocuita deloc.
Vestergaard tocmai a inventat asta, probabil pentru a câștiga mai mulți bani de persoană. Client.
Deci, în timpul service-ului, nu au găsit lumini care să nu funcționeze, ci au găsit lucruri care trebuiau reparate. Nu este deosebit de bun, ca să spunem cel puțin.
I-am sunat și au vrut să mă contacteze, dar în timpul conversației managerul atelierului a părut 100% indiferent de parcă ar fi fost complet normal pentru ei.
Și nu m-au contactat din nou așa cum am convenit, ceea ce confirmă că nu le pasă în totalitate de clienții lor.
Dacă merge, merge.